Tweetle

29 Nisan 2012 Pazar

Sokak Sanatçıları 2










Fotoğrafla uğraşanlar az çok bilir, İstiklal Caddesi, an fotoğrafları çekmek için ideal adreslerden biridir. Çünkü İstanbul'un en hareketli yerlerinden biridir burası. Sürekli bir devinim vardır. Durağan birşey bulmak neredeyse imkansızdır. Falandır, filandır.
Ben de dün aldım makinemi, çıktım dışarı. Neredeyse her adım başı, bir kenarda, bir grup sokak müzisyeni, ellerinde enstrümanları, hem çalıp hep söylüyorlardı. Etrafını çevirmiş hayretle izleyen insanlar, dans edenler, videoya alanlar, ve tabii benim gibi fotoğraf çekenler... Öyle kalabalıktı ki İstiklal.
Onlardan biri de bu gruptu. Arada dahil olan başka başka üyeleriyle, çaldıkları şarkılar ve sempatik tavırlarıyla, Taksim'in, etrafına en çok insan toplayan grubuydu.
Onnlar başka parçaya geçe dursun, ben de dondurulacak yeni 'şimdi'ler bulayım...

2 yorum:

Takip et: @fotorafsand Tweetle